Bel ons 085 888 3452
085 888 3452

Bel ons van maandag tot vrijdag
tussen 8.30u en 18.00u

Bel ons 085 888 3452
GARANTIE

Garantie & klachten
Onedirect maakt u het gemakkelijk en regelt het eerste jaar na levering uw garantieprocedure.

1 jaar op alle producten
Op alle aangekochte producten bij Onedirect, met uitzondering van enkele accessoires, heeft u recht op één jaar Onedirect-garantie na levering. Indien u vragen heeft over de garantieduur van een specifiek product, neem gerust contact op of bekijk onze algemene voorwaarden.
Wat houdt het in?
Gedurende de Onedirect garantie termijn zorgen wij voor de complete afhandeling en Reparatie/Vervanging van het product binnen garantie. Vul simpelweg het retourformulier in en u zal spoedig een retourlabel ontvangen om de producten mee terug te sturen.
Wat na het Onedirect garantie termijn?
U heeft met uw Onedirect factuur recht op de garantie die de fabrikant biedt. U kunt rechtstreeks bij de fabrikant de garantieprocedure doorlopen, u heeft enkel uw aankoopsbewijs nodig! U kunt contact opnemen met onze medewerkers voor het bekomen van het juiste e-mail adres / telefoonnummer van de desbetreffende fabrikant.
Garantie verlenging

Klanten die kiezen voor 1 jaar extra garantie verlening beschermen de aangekochte producten met één jaar langer garantie tref hier meer informatie over garantie verlening.

Exclusieve Service: Garantie verlening
Bescherm uw aankoop door nog 1 jaar toe te voegen aan de wettelijke garantie van de fabrikant.

Maak langdurig gebruik van uw investering dankzij de garantie verlening van Onedirect:
  Met slechts één telefoontje stellen we een diagnose van het probleem .
  We garanderen de levering van een vervangend product
  Gratis telefonische ondersteuning verlengd met nog 1 jaar.
GOLD-garantie

Klanten die kiezen voor GOLD-garantie ontvangen prioriteit in de verwerking van hun aftersales aanvragen, tref hier meer informatie over GOLD-garantie.

Premium Service: GOLD-garantie
Profiteer van een premium service door te kiezen voor de GOLD-garantie

Maak langdurig gebruik van uw investering dankzij GOLD-garantie:


  Één extra jaar garantie buiten de standaard fabrieksgarantie.
  Geen extra kosten bij het retourneren, alle transportkosten worden door Onedirect vergoed
  In geval van defect sturen we nieuwe producten direct naar u op, geen langdurige serviceaanvragen meer!
  Prioriteit in de afhandeling van uw afterservice aanvragen
Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@onedirect.co.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.