085 888 3452

Bel ons gratis van maandag tot
vrijdag tussen 8.30u en 17.30u

Bel ons gratis
Onedirect - marktleider in zakelijke telefonie

Veelgestelde vragen

Onedirect: de professionele telecommunicatie expert
 

1. Informatie over onze producten

2. Bestellingen plaatsen via Onedirect

3. Betalingsopties

4. Levering

5. Overige vragen

1. Informatie over onze producten

  • Zijn alle producten op voorraad?

De catalogus van Onedirect bevat meer dan 2000 producten waarvan 98% op voorraad zijn.
Mocht u niet in staat zijn te zien of een product op voorraad is, neem dan contact op met ons verkoopteam op 085 888 3452 of stuur een email naar productinfo@onedirect.co.nl om de beschikbaarheid te achterhalen.

  • Hoe worden de prijzen bepaald?

De prijs op de website van Onedirect is de door de fabrikant aanbevolen verkoopprijs. Voor sommige producten bieden wij speciale promotionele pakketten of kortingen bij grote bestellingen zodat u de beste deal voor de beste prijs kunt krijgen.

  • Hebben alle producten een garantie?

Uiteraard! Alle producten die wij verkopen hebben ten minste 1 jaar garantie, de meesten hebben een garantieperiode van 2 jaar. Mocht het product defect raken tijdens de garantieperiode, dan zullen wij zorgen dat deze zal worden gerepareerd of vervangen. Mocht het product defect raken na het verstrijken van de garantieperiode, dan kunnen wij u assisteren bij het regelen van een goede deal voor reparatie.

  • Zijn de klantbeoordelingen echt?

100% van de klantbeoordelingen zijn geschreven door klanten die onze producten hebben gekocht en gebruikt. Binnen een aantal dagen na bestelling ontvangt u een email van ons met een uitnodiging om uw beoordeling van het aangekochte product met ons te delen.

  • Is het mogelijk producten uit te proberen vóór aankoop?

Onedirect biedt geregistreerde klanten de mogelijkheid onze headsets 14 dagen gratis uit te proberen. Mocht u aan het einde van de proefperiode beslissen dat u toch niet geinteresseerd bent in het bestelde product, dan zullen wij u het volledige aankoopbedrag terugbetalen. Ontdek meer over de 14 dagen proefperiode.

  • Kan ik een aanvraag doen voor een product zonder referentienummer?

Er zijn enkele producten die nog niet op onze website te vinden zijn die we echter wel in voorraad hebben. Mocht u de producten waarnaar u op zoek bent niet op onze website kunnen vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons verkoopteam op 085 888 3452.

Heeft u een specifiek verzoek? Bent u op zoek naar een specifiek product? Neem dan gratis contact op met ons verkoopteam via 085 888 3452 of vraag een offerte aan door het contactformulier in te vullen met daarop de naam van het product waarnaar u op zoek bent. Een van onze verkoopmedewerkers neemt dan voor zover mogelijk dezelfde dag nog contact met u op met meer informatie.


2. Bestellingen plaatsen via Onedirect.co.nl

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Selecteer de producten die u wilt kopen en voeg deze toe aan uw winkelwagen door te klikken op de 'In winkelwagen' knop. Controleer uw selectie en kijk verder rond of ga direct door met bestellen.

1.    Log in of maak een account aan!

Is dit de eerste keer dat u iets bij ons besteld? Maak dan een account aan.
Een account aanmaken bij Onedirect is heel eenvoudig: voer uw email in, maak uw eigen wachtwoord aan en vul het contactformulier in. Maak notitie van het e-mailadres en wachtwoord waarmee u zich registreert bij ons, aangezien u deze nodig heeft elke keer dat u inlogt op uw account.

Heeft u al een account bij Onedirect? Log dan in met hetzelfde e-mailadres als u gebruikt heeft bij uw eerdere bestelling.

Wachtwoord vergeten? Klik op 'wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en binnen enkele minuten sturen wij u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

2.    Controleer uw bestelling

Ga na dat u alle contactgegevens voor de levering en factuur correct heeft ingevuld. Dit zal ervoor zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij uw bezorgadres wordt geleverd.
Ontdek meer over levertijden en transport.

3.    Kies hoe u wilt betalen

Selecteer de betalingsmethode die uw voorkeur heeft.
Ontdek meer over betalingsmethodes.

4.    Rond uw bestelling af

Nadat u uw betalingsmethode heeft geselecteerd kunt u uw bestelling afronden door deze te bevestigen. Vervolgens kunt u een overzicht van uw bestelling printen en ontvangt u een e-mail met een bevestiging inclusief alle referentienummers die u nodig zult hebben.
 

3. Betalingsopties

  • Welke betalingsopties zijn er mogelijk?

Onedirect biedt verschillende betalingsmogelijkheden:

   -  Secure payment via creditcard of debitcard
   -  Betalen via overschrijving
   -  Paypal
   -  Betalen via 30 dagen factuur.*
     
*LET OP: Betalen via 30 dagen factuur is alleen mogelijk bij bestellngen vanaf 150 euro. Deze betalingsmethode is exclusief voor bedrijven met een BTW nummer en is enkel mogelijk na controle van onze Kredietafdeling.
  • Is het echt veilig om met creditcard te betalen?

Alle credit en debit transacties worden verwerkt via WorldPay secure online payment. Er worden geen bankgegevens geregistreerd op onze servers, wat betekent dat u deze elke keer moet invullen wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Ontdek meer over betalingsmethodes
  • In welke gevallen betaal ik creditcardtoeslag?

Na bevestiging van uw creditcard betaling, wordt deze direct in rekening gebracht. Onedirect zal vervolgens uw bestelling binnen 5 dagen leveren*. Ontdek meer over levertijden.

*In uitzonderlijke gevallen kan de levering iets langer duren.

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt op elk moment uw bestelling annuleren door contact op te nemen met ons verkoopteam via 085 888 3452. Zodra uw betalingsverzoek is verwerkt zal het betaalde bedrag zo snel mogelijk worden terugbetaald.
 
LET OP: Als u een bestelling annuleert nadat deze is verzonden dan zullen wij overgaan op terugbetalen zodra wij deze terug in ons magazijn hebben ontvangen.
 
 
4. Levering

  • Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor de standaard levering naar alle bestemmingen is gratis op alle bestellingen boven de € 50,- en zal tot 6 werkdagen duren. De meerderheid van onze leveringen worden bezorgd door TNT. Bij bestelling onder de € 50,- zullen de standaard verzendkosten € 3,99 bedragen. Voor de prioriteit levering binnen 3 werkdagen zullen de verzendkosten € 4,99 zijn. Daarnaast betaalt U € 7,99 voor Express levering naar alle bestemmingen in Nederland, België en Luxemburg, indien vóór 15.00u besteld. De meerderheid van onze express leveringen worden bezorgd door TNT express.  Ontdek meer over de levertijden.
 
  • Leveren jullie door heel Europa?
Onedirect bezorgt in alle Europese landen. Hier zullen extra kosten voor in rekening worden gebracht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons verkoopteam op 085 888 3452.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij Onedirect wordt 96% van de bestellingen dezelfde dag nog verstuurd! Als u kiest voor standaard levering dan ontvangt u uw bestelling binnen 3 werkdagen. Als u voor Express levering kiest dan ontvangt u uw bestelling binnen 48 uur (tenzij er zich een incident plaatsvindt tijden het transport of het product niet op voorraad is). Een uitzondering bij Express levering zijn de waddeneilanden Schiermonnikoog, Ameland, Terschelling, Vlieland en Texel,  waar express bestellingen binnen 2 werkdagen worden geleverd. We werken samen met Exapaq en Chronopost om u de beste service te kunnen bieden in de kortst mogelijke tijd. Ontdek meer over de levertijden.
  • Hoe kan ik de levering traceren?

Onedirect stuurt u een e-mail zodra uw bestelling is overgeleverd aan het transportbedrijf. U kunt de status van de verzending zien op uw persoonlijke account – een link zal u doorverwijzen naar de website van het transportbedrijf waar u de verzending kunt volgen.
  • Waar moet ik op letten tijdens de levering?

Controleer het pakket terwijl de bezorger nog aanwezig is om er zeker van te zijn dat er geen producten zijn beschadigd tijdens de levering. In het geval er een product beschadigd is, pak het pakketje dan opnieuw in en bel ons zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen. Onedirect adviseert u om alle originele verpakkingen te houden aangezien u deze nodig heeft mocht u een product willen retourneren.
  • “Niet goed, geld terug garantie” - maar hoe retourneer ik een product?

Onedirect geeft u 14 dagen bedenktijd over uw bestelling. Om een product te retourneren dient u binnen 14 dagen contact op te nemen met het verkoopteam op 085 888 3452. U ontvangt dan een retour referentienummer per e-mail waarna u het product naar ons retour kunt sturen. Om veiligheidsredenen verzoeken wij u uw bestelling retour te sturen per aangetekende post met het retour referentienummer duidelijk gemarkeerd op de verpakking. Ontdek meer

 
5. Overige vragen

  • Hoe kan ik assistentie ontvangen bij het installeren van de nieuw gekochte apparatuur?

Onedirect biedt gratis technische assistentie aan tussen 9.30u en 18.30u van maandag tot en met vrijdag. Bel ons gratis op 085 888 3452 of stuur ons een e-mail op aftersales@onedirect.co.nl en een van onze specialisten zal binnen 24uur contact met u opnemen.
Ontdek meer over de after-sales service van Onedirect.
  • Hoe kan ik nogmaals de factuur printen?

Via uw account heeft u toegang tot uw volledige bestelhistorie waar u al uw facturen kunt vinden en nogmaals kunt printen. Om veiligheidsredenen zijn facturen enkel 6 maanden beschikbaar op uw account. Na deze tijd kunt u deze telefonisch opvragen bij ons verkoopteam op 085 888 3452.
  • Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrieven?

Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief die u heeft ontvangen. U zult zo onmiddellijk worden verwijderd uit onze lijst en zult zo niet langer nieuwsbrieven ontvangen.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Klik op 'Mijn account' en klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' Vul het e-mailadres in dat u gebruikt heeft bij uw eerdere bestelling en binnen enkele minuten sturen wij u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Hoe kan ik contact opnemen met Onedirect?

Het Onedirect team is bereikbaar van 8.30u - 17.30u, maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen). U kunt ons gratis bellen tijdens kantoortijden op 085 888 3452 of schriftelijk contact met ons opnemen klik hier.


Heeft u een specifieke vraag?
Gebruik dan ons contactformulier om contact opnemen met de juiste afdeling.